Hallo, DVD is in goede staat en slechts een paar keer gekeken. Mijn vraagprijs is 9,- excl. verzendkosten. Ophalen kan natuurlijk ook. Voor meer informatie kunt u mij altijd een e-mail sturen. Kijk voor meer DVDS bij mijn andere advertenties. Groeten, Tomas. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten